توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد سیستم صف پمپ بنزین با شبیه سازی و طراحی آزمایشات دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد سیستم صف پمپ بنزین با شبیه سازی و طراحی آزمایشات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد سیستم صف پمپ بنزین با شبیه سازی و طراحی آزمایشات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد سیستم صف پمپ بنزین با شبیه سازی و طراحی آزمایشات :

توضیحات:
مقاله ترجمه شده ارزیابی عملکرد سیستم صف پمپ بنزین با شبیه سازی و طراحی آزمایشات ، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه، به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی مربوط به سال 2016.

درباره مقاله:

از ادغام شبیه سازی با نرم افزار و طراحی آزمایشات در ارزیابی سیستم صف بندی پمپ بنزین استفاده شده است. تحقیق درکشور مالزی انجام شده است.


عنوان انگلیسی مقاله:

Performance evaluation of a petrol station queuing system: Asimulation-based design of experiments study

سال چاپ: 2016
محل چاپ:

Advances in Engineering Software 92(2016)15–26

بخشی از متن:

هدف اصلی از این مقاله به منظور توسعه یکپارچه شبیه سازی طراحی آزمایشات مدل (DOE) برای بهینه سازی یک پمپ بنزین سیستم و صف نرخ فروش است.
در ابتدا، سیستم عامل با استفاده از پمپ بنزین نرم افزار شبیه سازی Witness ورژن 2014 شبیه سازی شده است، مراحل شبیه سازی به عنوان ورودی از DOE مستقر شدند.
سطح آزمایش دو عاملی کامل با امتیاز مرکز انجام شد که در آن پارامتر مدل شبیه سازی شده مورد مطالعه قرار دارد، تعدادی از پمپ، تعداد صندوقدار و بارهای بین متغیر پاسخ (IATs) هستند. این طول صف و نرخ فروش تجزیه و تحلیل شد.
مدل به دست آمده از طرح آزمایشی نشان داد که تعداد صندوقدار و زمان های بین در تعیین طول صف، معنی دار بود در حالی که تمام عوامل و اثر متقابل آنها به طور قابل توجهی تحت تاثیر نرخ فروش قرار دارد.



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky