توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق بررسی عوامل خانوادگی مؤثر بر افت تحصیلی دانش آموزان دارای 42 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق بررسی عوامل خانوادگی مؤثر بر افت تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق بررسی عوامل خانوادگی مؤثر بر افت تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق بررسی عوامل خانوادگی مؤثر بر افت تحصیلی دانش آموزان :

توضیحات:
تحقیق درس مقدمات روش تحقیق و روش های تحقیق در علوم رفتاری با موضوع بررسی عوامل خانوادگی مؤثر بر افت تحصیلی دانش آموزان مدرسه راهنمایی، در قالب فایل word و در حجم 37 صفحه، همراه با پرسشنامه تحقیق.

بخشی از متن:
با توجه به نقش مهم خانواده و مشکلات مربوط به آن در دوره نوجوانی و همچنین تأثیرات آن بر وضعیت تحصیلی ، پژوهش حاضر بر آن بوده است تا به بررسی مقایسه ای عوامل خانوادگی مؤثر بر افت تحصیلی دانش آموزان مدرسه راهنمایی آستانه اشرفیه بپردازدو از رهیافت های جامعه شناختی ضمن بررسی عوامل خانوادگی و رابطه آن با افت تحصیلی ، اثرات عواملی چون تحصیلات والدین ، بعد خانوار، میزان وضعیت اقتصادی والدین ، شرایط اجتماعی ، میزان تحصیلات والدین ، زندگی در شهر و روستا ها بر متغیر افت تحصیلی مورد آزمون قرار دهد. با طرح پرسشنامه 30 سؤالی و توزیع آن بین دانش آموزان این مدرسه سعی نمودم تا به پاسخ در این زمینه دست یابم.
بیان ارزش های تحصیلی اینکه مشخص شود، تحصیل در بین افراد تا چه اندازه به عنوان یک پدیده با ارزش و مطلوب مطرح است . همچنین نگرش مثبت به تحصیل در قالب یک تقویت کننده رفتار بر میزان تحصیل می افزاید و عملکرد تحصیلی را بهبود می بخشد.
عمده ترین عوامل خانوادگی مؤثر بر افت تحصیلی شامل : شرایط اجتماعی و اقتصادی ، شرایط عاطفی و امنیت محیط خانواده ، تحصیلات و سطح فرهنگ خانواده ، تعداد اعضای خانواده، اشتغال کودکان ، اشتغال مادران، ارتباط بین اولیا و مربیان ، اعتیاد والدین ، کمک و دخالت مستقیم والدین ، فوت والدین ، طلاق می باشد.

تحقیق بررسی عوامل خانوادگی مؤثر بر افت تحصیلی دانش آموزان
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
سوالهای تخقیق
فرضیه تحقیق
تعریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
پیشینه ی تحقیق
مطالعات داخل کشور
فصل سوم: روش پژوهش
جامعه آماری
نمونه آماری
روش اجرای پژوهش
آزمودنی ها
ابزار اندازه گیری
پرسشنامه
منابع



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky