توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت طرح توجیهی یخ دارای 63 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت طرح توجیهی یخ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت طرح توجیهی یخ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت طرح توجیهی یخ :

پاورپوینت طرح توجیهی یخ


پاورپوینت طرح توجیهی یخ دارای 63 اسلاید بوده و قابل ویرایش و بروزرسانی می باشد. پس از دانلود علاوه بر این پاورپوینت ، فایل pdf آن را نیز در اختیار خواهید داشت.

بلور یخ در زندگی بشر جایگاه ویژه ای دارد ، در اغلب منازل كارگاهها و كارخانه ها و مراكز صنعتی و رستورانها و بیمارستانها و غیره ... نیاز به مصرف آن دارند ، برای مسافرین نیز به منظور مطلوبیت مانند نوشابه و آب آشامیدنی در فصول گرم سال مصرف ویژه ای دارد، در مصارف صنعتی جهت نگهداری مواد غذایی برای كوتاه مدت كاربرد خاص خود را دارا خواهد بود ، زیرا امكانانات ایجاد سردخانه و وسائل سرد كننده بعلت گرانی مقرون به صرفه نیستند در چنین مكانها تنها راه نگهداری مواد غذایی در كوتاه مدت در پناه یخ خواهد نظیر فروشگاههای سیار فروش مرغ و ماهی مواد كیسه ای حمل و نقل دار و نظایر نیاز مبرم به یخ دارد بویژه مسافران كه امكانات سرد كننده به همراه ندارند نیاز شدید به یخ خواهند داشت . به همین منظور احداث واحدهای یخ سازی در مكانهای مختلف كشور ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.

فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار جدید را کارآفرینی گویند.حالا خواه این طرح در هر زمینه باشد. کشاورزی. صنعت و خدماتی و غیره. کارآفرینی به ایجاد فرصتهای شغلی برای افراد جامعه را گویند. در کارآفرینی یک فرد با یک ایده جدید می خواهد زمینه ای را برای کسب و کار خود یا دیگران راه اندازی کند. البته یک کارآفرین موفق کسی است که طرحی بدهد که جدید باشد و از نظر علمی و عملی صحیح و مورد قبول باشد.

کارآفرینان امروزی با طرحهای جدید و تازه چنان رقابتی به وجود آورده اند که اگر یکی کمی در کارش خلاقیت نداشته باشد حتماً از میدان رقابت کنار خواهد رفت. در کارآفرینی چه در زمینه کشاورزی و یا در صنعت و یا هر نوع فعالیتی نیاز به تفکر و ایده جدید می باشد. که یک کارآفرین خوب و موفق یکی از صفاتش نوآوری است. اگر ما در صحنه ای یک ایده یا چیزی را که عملی باشد ارائه دهیم حتماً ما یک کارآفرین نمونه خواهیم شد.

پاورپوینت طرح توجیهی یخ
فهرست:

مقدمه

مشخصات کارآفرین

استقلال طلبی

خلاقیت

مفاهیم کارآفرینی

نوآوری مبتنی بر بازار: مانند ایجاد محصولی که طبق بازار باشد.

چرخه عمر نوآوری

سطوح نوآوری

فرآیند حل مساله خلاق

تجزیه و تحلیل محیط

تشخیص مشکل

جمع آوری راههای مختلف

ارزیابی و انتخاب بهترین راهکارها

اجرا

کنترل

طرح توجیهی یخ

عنوان: طرح توجیهی یخ

فرمت: پاورپوینت

صفحات: 63 اسلاید

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky