توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه میزان استفاده از استراتژی تبلیغات با سایر استراتژی های بازاریابی، برندهای نایک، آدیداس و پوما در ایران دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه میزان استفاده از استراتژی تبلیغات با سایر استراتژی های بازاریابی، برندهای نایک، آدیداس و پوما در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه میزان استفاده از استراتژی تبلیغات با سایر استراتژی های بازاریابی، برندهای نایک، آدیداس و پوما در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه میزان استفاده از استراتژی تبلیغات با سایر استراتژی های بازاریابی، برندهای نایک، آدیداس و پوما در ایران :






تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله مقایسه میزان استفاده از استراتژی تبلیغات با سایر استراتژی ها در برندهای نایک، آدیداس و پوما در ایران می باشد. این تحقیق به روش توصیفی - تحلیلی بود و به شکل میدانی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه نمایندگی های شرکت های نایک، آدیداس و پوما (N=70) در سراسر ایران بود که همه به طور کل شمار برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ای استفاده شد که براساس مقیاس 7 ارزشی لیکرت تنظیم شده است. روایی پرسشنامه با نظر سنجی از 3 نفر از اساتید و متخصصان بازاریابی ورزشی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و پایایی آن نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ (=0/89) محاسبه گردید. در این تحقیق به منظور آزمون از کای اسکوار - موخ لی و آنالیز واریانس مکرر استفاده شد. تجزیه و تحلیل یافته ها نشان داد که بین میزان استفاده از استراتژی تبلیغات با سایر استراتژی ها اختلاف معنی داری وجود دارد. با توجه به یافته های تحقیق، میزان استفاده ازاستراتژی تبلیغات نسبت به سایر استراتژی ها به میزان کمتری استفاده شده است، و بیشتر از شیوه های سنتی و قدیمی برای فروش محصولاتشان استفاده می کنند و کمتر از تکنیک های جدید بهره می گیرند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky