توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هشت هفته تمرین هوازی با محدودیت جریان خون و مصرفمکمل ویتامین D در سالن سرپوشیده بر بعضی از نشانگرهایمتابولیسم استخوانی زنان بالای 35 سال دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هشت هفته تمرین هوازی با محدودیت جریان خون و مصرفمکمل ویتامین D در سالن سرپوشیده بر بعضی از نشانگرهایمتابولیسم استخوانی زنان بالای 35 سال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هشت هفته تمرین هوازی با محدودیت جریان خون و مصرفمکمل ویتامین D در سالن سرپوشیده بر بعضی از نشانگرهایمتابولیسم استخوانی زنان بالای 35 سال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هشت هفته تمرین هوازی با محدودیت جریان خون و مصرفمکمل ویتامین D در سالن سرپوشیده بر بعضی از نشانگرهایمتابولیسم استخوانی زنان بالای 35 سال :






تعداد صفحات :6

چکیده مقاله:

تعیین تاثیر تمرینات هوازی با محدودیت جریان خون و مصرف ویتامین D بر غلطت نشانگرهای متابولیسمی کلسیم، فسفر و آلکالین فسفاتاز، در زنان بالای 53 سال می باشد. به این منطور، از میان بانوان علاقه مند به تمرینات ایروبیک، بطور تصادفی تعداد 30 نفر با میانگین سنی 41.85±9.03 و قدر 157.9±0.05 وزن 70.55±9.68 و شاخص توده بدنی 28.33±3.87 انتخاب و به طور تصادفی به سه گروه 10 نفری تقسیم گردیدند. گروه های تمرینی با و بدون محدودیت جریان خون، هر دو با مصرف مکمل ویتامین D، به مدت دو ماه، سه روز در هفته، روزی یک ساعت، با شدت 50 تا 70 درصد ضربان قلب بیشینه، تمرین هوازی انجام دادند. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون های توصیفی و تحلیل واریانس عاملی و با اندازه های مکرر انجام گردید. یافته ها نشان می دهد که پس از دو ماه تمرین هوازی با و بدون محدودیت جریان خون، با مصرف مکمل ویتامین D، میزان غلظت کلسیم و فسفر بطور معنی داری افزایش می یابد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky