توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه و میزان تاثیر اضطراب و هرکدام از مولفههای آن در انگیزهپیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه سوم متوسطه دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه و میزان تاثیر اضطراب و هرکدام از مولفههای آن در انگیزهپیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه سوم متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه و میزان تاثیر اضطراب و هرکدام از مولفههای آن در انگیزهپیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه سوم متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه و میزان تاثیر اضطراب و هرکدام از مولفههای آن در انگیزهپیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه سوم متوسطه :






تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

آینده هر جامعهای وابسته به سطح انگیزش پیشرفت فعلی دانشآموزان آن جامعه است؛ بنابراین ارتقاء و بهبود سطح انگیزش پیشرفت دانشآموزان میتواند درنهایت موجب بهبود شرایط آن جامعه گردد. انگیزش تحصیلی نیز ازجمله عوامل مهم و تعیینکننده موفقیت در نظام آموزشی است. انگیزش پیشرفت و انگیزش تحصیلی مهمترین مولفههای موفقیت تحصیلی بهحساب میآیند، بهطوریکه بهبود هرکدام از آنها نقش موثری در موفقیت تحصیلی و شغلی افراد ایفا میکند. عواملی وجود دارند که ممکن است انگیزه پیشرفت تحصیلی را کاهش یا افزایش دهند. هدف این تحقیق بررسی رابطه بین اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی بود. محقق در کنار این هدف به دنبال تعیین سهم هرکدام از مولفههای اضطراب در انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه یک شهرک سازمانی در تهران بود. این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر روش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه تحقیق کلیهدانشآموزان پایه سوم متوسطه یک شهرک سازمانی در تهران به تعداد 83 نفر بود. نمونه تحقیق بهصورت تمام شمار و به تعداد 83 نفر انتخاب شد که 3 نفر پرسشنامهها را تکمیل نکردند. ابزار پژوهش دو پرسشنامه استاندارد اضطراب بک ( 1957 ) و انگیزه پیشرفت تحصیلی هرمنس ( 2011 ) بود. برای تحلیل دادهها از روشهای آمار توصیفی شامل میانگین و انحراف معیار و تحلیلهای استنباطی استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد بین اضطراب و تک تک spss شامل ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون با نرمافزارمولفههای آن شامل ترس از بیگانگان، ترس از ارزیابی توسط دیگران، ترس اضطراب ازنظر صحبت کردن در جمع، ترس از آشکار شدن علایم اضطراب و ترس از انزوای اجتماعی با انگیزه پیشرفت تحصیلی رابطه معنی دار و معکوسی وجود دارد. همچنین نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد 0,212 از تغییرات انگیزه پیشرفت تحصیلی مربوط به اضطراب دانشآموزان 0,121 مربوط به ترس از بیگانگان، 0,201 مربوط به ترس از ارزیابی دانشآموزان توسط دیگران، 0,232 مربوط به ترس اضطراب دانشآموزان ازنظر صحبت کردن، 0,243 مربوط به ترس از آشکار شدن علایم اضطراب و 0,056 از تغییرات انگیزه پیشرفت تحصیلی مربوط به ترس از انزوای اجتماعی دانشآموزان است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky