توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تولید تنگستن بصورت پودر خالص از کاتالیست های مستعمل نفتی به روش استخراج حلالی با استفاده از حلال TOA دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تولید تنگستن بصورت پودر خالص از کاتالیست های مستعمل نفتی به روش استخراج حلالی با استفاده از حلال TOA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تولید تنگستن بصورت پودر خالص از کاتالیست های مستعمل نفتی به روش استخراج حلالی با استفاده از حلال TOA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تولید تنگستن بصورت پودر خالص از کاتالیست های مستعمل نفتی به روش استخراج حلالی با استفاده از حلال TOA :






تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی عوامل موثر در بازیابی تنگستن از کاتالیست های مستعمل، ضایعات و قراضه های صنایع پتروشیمی پرداخته میشود وروش فرآوری این فلز، جداسازی و خالص سازی آن تا رسیدن به محتوای بالای تنگستن ارایه میگردد. پارامترهایی که در این پژوهش به عنوان عامل تاثیرگذار در بازده بازیابی مورد بررسی قرارگرفته شامل : مدت زمان کک زدایی، محیطهای انحلال محتوای تنگستن کاتالیست، دمای فرآیند لیچینگ اولیه، مدت زمان فرآیند لیچینگ، غلظت محیط لیچینگ، pH محیط فرآیند عریانسازی. با هدف تولید تنگستن از کاتالیستها در ابتدا یون تنگستن از فاز جامد کاتالیستها ضمن یک مرحله عملیات گرمایشی در حضور ترکیبات قلیایی واکنش کرده (ذوب قلیایی) و بشکل ترکیب با یون سدیم تبدیل می شود. سپس طی عملیات شستشو محصولات یون تنگستن بصورت ترکیب تنگستات سدیم وارد فاز مایع(فاز آبی) گردیده و سایر عناصر بصورت جامد باقی میماند. محلول آبی حاصل محتوای قابل توجهی یون تنگستن در کنار مقدار کمی یون های آلومینیوم، سیلیسیم و ... بوده که از روش استخراج حلالی بصورت انتخابی با بکارگیری از انواع عوامل استخراج کننده محتوای تنگستن فاز آبی به تنهایی، جذب و وارد فاز آلی گردیده و نهایتا با عریان سازی توسط محلول آمونیاک جداسازی در pH 12 ،بصورت ماده خالص تشکیل میگردد. بعد از آن محصول به دست آمده طی عملیات حرارتی و کریستالیزاسیون به تری اکسید خالص تنگستن تبدیل گشت. عوامل موثر در تغییر بازده فرآیند مورد بررسی قرار گرفته و مناسب ترین حالت که دارای بیشترین بازده بوده به عنوان عوامل نهایی ارایه میگردد. نسبت حلال آلی برای تری اکتیل آمین، کروزن و ایزواکتانول به ترتیب 10-80-10 درصد به عنوان شرایط مناسب انتخاب شده و محصول APT با خلوص بسیار بالا تشکیل گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky