توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایتمندی بیماران بستری از خدمات پزشکی-پرستاری و عمومی مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی حضرت سیدالشهداء (ع) شهر اصفهان در سال 1394 دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایتمندی بیماران بستری از خدمات پزشکی-پرستاری و عمومی مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی حضرت سیدالشهداء (ع) شهر اصفهان در سال 1394  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایتمندی بیماران بستری از خدمات پزشکی-پرستاری و عمومی مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی حضرت سیدالشهداء (ع) شهر اصفهان در سال 1394،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایتمندی بیماران بستری از خدمات پزشکی-پرستاری و عمومی مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی حضرت سیدالشهداء (ع) شهر اصفهان در سال 1394 :






تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

پیش زمینه و هدف: میزان رضایت مندی بیماران، یکی از شاخص های اصلی برای سنجش اثر بخشی نظام سلامت است. از آنجایی که رضایت مندی بیماران مناطق مختلف تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار دارد، این مطالعه با هدف بررسی میزان رضایت بیماران از خدمات پزشکی و پرستاری، خدمات کادر پشتیبانی و تسهیلات بهداشتی درمانی و رفاهی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی حضرت سیدالشهداء (ع)در ارتقاء رضایت مندی انجام پذیرفت.مواد و روش کار: این مطالعه توصیفی - مقطعی بر روی 230 نفر از بیماران بستری 3 تا 5 روز بعد از ترخیص به صورت ماهیانه که به صورت تصادفی وارد مطالعه شده بودند، انجام گردید. اطلاعات از طریق پرسش نامه ی مدون پژوهشگر ساخته، که برگرفته از نتایج تحقیقات قبلی و معیارهای رضایت سنجی بیمارستان ها بود، در هنگام ترخیص، جمع آوری گردید. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و آمار توصیفی، همبستگی پیرسون، مجذور کای، آزمونتی مستقل و ANOVA مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: میزان رضایت مندی بیماران 65درصد از کل خدمات ، 79.28 درصد از خدمات پزشکی، 65.64درصد از خدمات پرستاری، 69.58 درصد از خدمات کادر پشتیبانی، 71.34 درصد از تسهیلات بهداشتی و درمانی و رفاهی است. نتایج آزمون ANOVA یک طرفه نشان داد که از بین مشخصات دموگرافیک فقط بین رده سنی و سطح تحصیلات و جنس بیماران با رضایت مندی آنان ارتباط معنی داری وجود دارد(P> 0.001).نتیجه گیری: میزان رضایت مندی اکثر بیماران شرکت کننده در این مطالعه در حد مطلوب بوده است و با توجه به نقش به سزای خدمات پزشکی و پرستاری،توانایی برقراری ارتباط کارکنان و نیز مشخصات فیزیکی محیط بخش ها، در افزایش رضایت مندی، لازم است توجه مسیولین به این مقوله جلب گردد و سنجش رضایت بیماران به عنوان بخشی از فرایند ترخیص بیماران در کلیه بیمارستان ها مدنظر قرار گیرد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky