توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی، تبلیغات و اینترنت بر فروش و سودآوری دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی، تبلیغات و اینترنت بر فروش و سودآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی، تبلیغات و اینترنت بر فروش و سودآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی، تبلیغات و اینترنت بر فروش و سودآوری :






تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

دنیای پیوسته در حال تغییر امروزی، شرایط حضور در بازار تجارت و رقابت را بسیار سخت نموده است. حضور در بازار و همسو شدن با این فضای پیوسته در حال تغییر فقط با آموختن و به روز شدن امکان پذیر می باشد و در این فضا، که با سرعت هرچه تمام تر دانش و شرایط در حال تغییر می باشد، زمان نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و امکان صرف زمان زیاد برای آموختن وجود ندارد. بازار در حال تغییر و پر رقابت و حضور پررنگ اینترنت در فروش، بازاریابی و تبلیغات امروزی نیاز به برخورد جدی با موضوع فروش دارد. بدلیل اینکه یکی از عوامل زیر مجموعه بازاریابی، فروش می باشد، بنگاه های اقتصادی باید از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند. امروزه هزینه های زیادی صرف بازاریابی و فروش می شود، با توجه به پیچیدگی فروشندگی، موفقیت در این حرفه در گرو برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد. (تعریف فروش از نظر تام هاپکینز)پیش بینی رابطه بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنشی در تصمیمات مربوط به فعالیت های تجاری که در آنها بازاریابی، خرید و فروش بهم وابسته است از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. با توجه به تغییرات پیوسته بازار که همه چیز در حال جابجایی و بدون ثبات می باشد، جسارت و ممارست در کسب و کار به تهدید بزرگی تبدیل شده است. برای حضور در بازار و توان رقابت با رقیبان سرسخت، باید تمام توان خود را در شناخت فعالیت های رقیبان به کار گرفت ودانش و آموزش حوزه کاری بنگاه خود را با جدیت هر چه بیشتر فرا گرفت. در حال حاضر که تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی به صورت گسترده در حال گسترش می باشد برای استفاده از آن در بازار خود نیازمند یک سرمایه گذاری قابل ملاحظه می باشید.تبلیغات و اطلاع رسانی یکی از اجزای لاینفک بازاریابی، معرفی محصول و حضور در بازار است که در مورد محصول شما به مشتری اطلاعات می دهد و به همین دلیل انجام درست آن اهمیت زیادی دارد. بدون تبلیغات و اطلاع رسانی حتی اگر بهترین محصول را با بهترین قیمت هم در اختیار داشته باشید موفق به فروش آن نخواهید شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky