توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی نقش برنامه های پخش شده از تلویزیون با محوریت شهدا و خانواده آنها در تکریم خانواده شهدا از سوی مخاطبان دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی نقش برنامه های پخش شده از تلویزیون با محوریت شهدا و خانواده آنها در تکریم خانواده شهدا از سوی مخاطبان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی نقش برنامه های پخش شده از تلویزیون با محوریت شهدا و خانواده آنها در تکریم خانواده شهدا از سوی مخاطبان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی نقش برنامه های پخش شده از تلویزیون با محوریت شهدا و خانواده آنها در تکریم خانواده شهدا از سوی مخاطبان :






تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران و تکریم خانواده آنها بخش مهمی از ارزش های فرهنگی جامعه ماست. لذا باید تلاش کرد با یادآوری و حفظ این ارزش ها و تکریم و بزرگداشت بانیان این ارزش ها، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و تکریم خانواده شهداا را در بطن جامعه جاری ساخت. این پژوهش با هدف بررسی نقش برنامه های پخش شده از تلویزیون با محوریت شهدا و خانواده آنها در تکریم خانواده شهدا از سوی مخاطبان با روش پیمایش انجام شده است. به این منظور پرسشنامه این پژوهش بین 384 نفر از افراد بالای 15 سال ساکن در کرمانشاه توزیع شده است که نتایج حاصل از آن به شرح زیر است: نتایج این بررسی نشان می دهد که اکثریت پاسخگویان معتقدند تلویزیون توانسته است به خوبی فرهنگ تکریم خانواده شهدا را ترویج کند. به ترتیب سریال های تلویزینون، فیلم های تلویزیونی، مستندها، کلیپ ها و موسیقی و برنامه های گفتگو محور تلویزیون با موضوع شهدا بیشترین تاثیر را در تکریم خانواده شهدا داشته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky