توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله و هیجان مدار بر میزان عزت نفس و انگیزه ی پیشرفت دانش آموزان مقطع متوسطه دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله و هیجان مدار بر میزان عزت نفس و انگیزه ی پیشرفت دانش آموزان مقطع متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله و هیجان مدار بر میزان عزت نفس و انگیزه ی پیشرفت دانش آموزان مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله و هیجان مدار بر میزان عزت نفس و انگیزه ی پیشرفت دانش آموزان مقطع متوسطه :






تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی آموزش حل مسیله و هیجان مدار بر میزان عزت نفس و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان میباشد. روش پژوهش حاضر نیمه تجربی از نوع پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل است. اعضای نمونه پژوهش حاضر 51 نفر بودند که با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای از بین کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان خمین انتخاب گردیده بودند و با جایگذاریتصادفی در سه گروه آموزش حل مسیله (17 نفر) و گروه آموزش هیجان مدار (17 نفر) و گروه گواه (17 نفر) مورد بررسی قرار گرفتند. فرضیهپژوهش این است که میان آموزش الگوی حل مسیله و آموزش هیجان مدار بر میزان عزت نفس (تحصیلی، اجتماعی، خانوادگی و کلی) و انگیزهی پیشرفت دانش آموزان مقطع متوسطه تفاوت وجود دارد.از روش آماری تحلیل کواریانس برای ارزیابی نتایج استفاده شد. نتایج پژوهشنشان می دهد آموزش حل مسیله و هیجان مدار بر عزت نفس و خرده مقیاس های آن (p0/01) تاثیر معناداری داشته است و همچنینآموزش حل مسیله و هیجان مدار بر انگیزه پیشرفت (p0/01) تاثیر معناداری داشته است. بر اساس جدول LSD بین میانگین انگیزهپیشرفت در گره حل مسیله و هیجان مدار تفاوت معنی داری وجود ندارد اما بین میانگین متغییر های مورد پژوهش در گروه حل مسیله وگروه گواه و گروه هیجان مدار و گروه گواه تفاوت معنی داری در سطح 0/01 وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky