بررسی رابطه تبیین ارتباط حسابرسان با شناخت مشتریان خود و اثر آن بر کیفیت حسابرسی دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه تبیین ارتباط حسابرسان با شناخت مشتریان خود و اثر آن بر کیفیت حسابرسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تبیین ارتباط حسابرسان با شناخت مشتریان خود و اثر آن بر کیفیت حسابرسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
در این پژوهش به بررسی رابطه تبیین ارتباط حسابرسان با شناخت مشتریان خود و اثر آن بر کیفیت حسابرسی پرداخته شده است جامعه مورد بررسی حسابدارن رسمی تهران به تعداد 282 نفر که تعداد حجم نمونه بصورت تصادفی از بین مدیران فنی و شرکای حسابرسی 162 نفر مشخص شده است . ابزار پژوهش از پرسشنامه استفاده گردیده است که متغیر ها با سوالات مربوط اندازه گیری شده است . از روش معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شده است و نتایج حاکی از این است که از نظر شریک حسابرس و مدیر فنی حسابرسی، شناخت مشتریان با کیفیت حسابرسی رابطه معنادار دارد و این رابطه هم جهت می باشد. همچنین با بررسی بیشتر به این نتیجه رسیدیم که شناخت مشتریان بر رضایت مشتری، دوره تصدی، اهمیت مشتری و تصویر مشتری تاثیر معنادار دارد و این تاثیر در جهت مثبت می باشد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0