توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه عوامل سازمانی (فرهنگ سازمانی، تعهد سازمانی و ساختار سازمانی) بر کیفیت اطلاعات سیستم حسابداری مراکز درمان شهر مشهد دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه عوامل سازمانی (فرهنگ سازمانی، تعهد سازمانی و ساختار سازمانی) بر کیفیت اطلاعات سیستم حسابداری مراکز درمان شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه عوامل سازمانی (فرهنگ سازمانی، تعهد سازمانی و ساختار سازمانی) بر کیفیت اطلاعات سیستم حسابداری مراکز درمان شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه عوامل سازمانی (فرهنگ سازمانی، تعهد سازمانی و ساختار سازمانی) بر کیفیت اطلاعات سیستم حسابداری مراکز درمان شهر مشهد :






تعداد صفحات :20

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حا ضر برر سی رابطه عوامل سازمانی (فرهنگ سازمانی، تعهد سازمانی و ساختار سازمانی) بر کیفیت سیستم حسابداری درمانگاه. این تحقیق کاربردی به روش توصیفی پیشایشی از شاخه مطالعات میدانی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر ، مدیران مالی مراکز درمان شهر مشهد را شامل می شود. که تعداد آن ها 116 نفرمی با شد. که از روش سر شماری استفاده کرده ایم. ابزار جمع آوری داده ها در این پژوهش شامل پرسشنامه های استاندارد فرهنگ سازمانی دنیسون، ساختار سازمانی رابینز و تعهد سازمانی و کیفیت سیستم حسابداری است. آزمون فرضیه ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش رگرسیون چند متغیره و از نرم افزارهای SPSS و لیزرل استفاده شده است . نتایج آزمون فرضیات نشان می دهد که فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی تاثیر مثبت و معنادار بر کیفیت سیستم اطلاعات حسابداری مراکز درمانی شهر مشهد دارد ولی تاثیر ساختار سازمانی بر کیفیت سیستم اطلاعات حسابداری مراکز درمانی شهر مشهد رد شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky