توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملكرد و برآورد مولفه های (كو) واریانس و پارامترهای ژنتیكی صفات وزن بیده و وزن بدن در اولین پشم چینی بره های لری بختیاری دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملكرد و برآورد مولفه های (كو) واریانس و پارامترهای ژنتیكی صفات وزن بیده و وزن بدن در اولین پشم چینی بره های لری بختیاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملكرد و برآورد مولفه های (كو) واریانس و پارامترهای ژنتیكی صفات وزن بیده و وزن بدن در اولین پشم چینی بره های لری بختیاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملكرد و برآورد مولفه های (كو) واریانس و پارامترهای ژنتیكی صفات وزن بیده و وزن بدن در اولین پشم چینی بره های لری بختیاری :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و سازندگی

تعداد صفحات :9

در این بررسی صفات وزن بیده و وزن بدن در زمان اولین پشم چینی 2709 راس بره لری بختیاری برای تعیین عملكرد و برآورد مولفه های (كو) واریانس و پارامترهای ژنتیكی استفاده گردید. اجزای(كو) واریانس و پارامترهای ژنتیكی با استفاده از روش (REML) و به صورت آنالیز یك متغیره و دو متغیره تحت مدل دام برآورده شد. میانگین و انحراف معیار صفات وزن بیده و وزن بدن در زمان اولین پشم چینی بره های لری بختیاری به ترتیب 26 ±851.35 گرم و 7.84 ±37.03 كیلوگرم بود. اثر سال پشم چینی بر این صفات معنی دار بود. (P<0.001). اثر سن مادر بر صفات وزن بیده و وزن بدن در زمان پشم چینی معنی دار بود. (P<0.001). وزن بیده وزن بدن در زمان پشم چینی بره های حاصل از میش های دو ساله از گروه های سنی 3 تا 6 ساله به طور معنی داری كمتر بود. میانگین صفات وزن بیده و وزن بدن ر زمان پشم چینی در بره های نر در مقایسه با بره های ماده به ترتیب 148.82 گرم و 7.78 كیلوگرم بیشتر بود. تفاوت وزن بیده و وزن بدن در زمان پشم چینی بره های تك قلو نسبت به بره های دو قلو معنی دار بود (P<0.001). برآورد مولفه های واریانس ژنتیكی افزایشی مستقیم و مادری حاصل از آنالیز دو متغیره برای صفات وزن بیده و زن بدن ر زمان پشم چینی به ترتیب 0.008، 0.002 و 3.02 و 3.10 بود. وراثت پذیری مستقیم وزن بیده و وزن بدن در پشم چینی به ترتیب 0.04 ±0.19 و 0.04 ±0.10، وراثت پذیری مادری 0.02±0.05 و 0.02 ±0.11 همبستگی ژنتیكی و محیطی بین صفات به ترتیب 0.02 ±0.11 و 0.02±0.57 بود.
كلید واژه: مولفه های (كو) واریانس، پارامترهای ژنتیكی، وزن بیده، وزن بدن، گوسفند لری بختیاری

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky