توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی قابلیت تشخیص دندان پزشكان در اندازه گیری شاخص نیاز به درمان ارتدنسی (IOTN) با استفاده از مدل بندی توافق دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی قابلیت تشخیص دندان پزشكان در اندازه گیری شاخص نیاز به درمان ارتدنسی (IOTN) با استفاده از مدل بندی توافق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی قابلیت تشخیص دندان پزشكان در اندازه گیری شاخص نیاز به درمان ارتدنسی (IOTN) با استفاده از مدل بندی توافق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی قابلیت تشخیص دندان پزشكان در اندازه گیری شاخص نیاز به درمان ارتدنسی (IOTN) با استفاده از مدل بندی توافق :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانشور

تعداد صفحات :13

مقدمه: بهترین روش برای تعیین تطابق بین اندازه گیری های حاصل از مقیاس های رتبه ای در آمار، مدل بندی ساختار توافق بین آن اندازه گیری ها است. یكی از موضوعات مهم مرتبط با بحث توافق اندازه گیری ها از طریق مدل بندی، قابلیت تشخیص رده های آن مقیاس رتبه ای است.روش بررسی: در این مقاله به كمك سه مدل آماری، قابلیت تشخیص دندان پزشكان در اندازه گیری شاخص نیاز به درمان ارتدنسی (IOTN) ارزیابی و بررسی می شود كه دندان پزشكان در اختصاص افراد به سطوح مختلف این شاخص چگونه عمل می كنند. شاخص مذكور در دو زمان مجزا و به فاصله یك روز، توسط 10 دندان پزشك و به طور مستقل روی 20 كست استاندارد مطالعه ارتدنسی، با استفاده از خط كش استاندارد DHC اندازه گیری شد. مدل های آماری مورد استفاده در این مقاله، جهت محاسبه قابلیت تشخیص رده ها توسط دندان پزشكان عبارتند از مدل پارامتر قطری، مدل پیوند یكنواخت و مدل توافق به علاوه پیوند یكنواخت.یافته ها: در مورد داده ها مربوط به 7 دندان پزشك، مدل پارامتر قطری (با حداقل سطح معناداری 0.09) برازش داشت در حالی كه برای 3 مجموعه داده باقیمانده، مدل پیوند یكنواخت (با حداقل سطح معناداری 0.40) مناسب بود. مدل توافق به علاوه پیوند یكنواخت در هیچ مورد برازش مناسب نداشت.بحث: نتایج این مدل ها نشان داد كه این دندان پزشكان با میانگین 0.9812 در تشخیص و تفكیك سطوح مختلف شاخص دارای قابلیت بالا هستند. كم ترین قابلیت تشخیص برابر 0.9415 بود كه ضریب توافق كاپا برای دوبار اندازه گیری این دندان پزشك 0.42 محاسبه شد.
كلید واژه: قابلیت تشخیص رده، داده رتبه ای، مدل پیوند، شاخص نیاز به درمان ارتدنسی (IOTN)

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky