توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگوی رابطه فناوری اطلاعات و عملكرد شركت های تجاری: فراتحلیلی بر عوامل اندازه گیری در معمای بهره وری دارای 42 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگوی رابطه فناوری اطلاعات و عملكرد شركت های تجاری: فراتحلیلی بر عوامل اندازه گیری در معمای بهره وری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوی رابطه فناوری اطلاعات و عملكرد شركت های تجاری: فراتحلیلی بر عوامل اندازه گیری در معمای بهره وری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگوی رابطه فناوری اطلاعات و عملكرد شركت های تجاری: فراتحلیلی بر عوامل اندازه گیری در معمای بهره وری :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بازرگانی

تعداد صفحات :42

در این مقاله تلاش بر آن است تا عوامل مداخله گر موثر بر رابطه بین فناوری اطلاعات و عملكرد شركت های تجاری شناسایی شود. لذا، ضمن ارایه مدل مفهومی سعی شده است با استفاده از رویكرد فراتحلیل، مدل مذكور آزمون و عوامل مداخله گر مورد تایید شناسایی گردد. جامعه آماری این تحقیق، كلیه مطالعات انتشار یافته در مجلات معتبر بین المللی از سال 1976 تا 2004 می باشد كه رابطه بین فناوری اطلاعات وعملكرد شركت های تجاری را بررسی كرده اند. در مجموع پس از طی مراحل اشاره شده در فوق، 585 مطالعه قابل استفاده شناسایی گردید. با توجه به امكان بررسی كلیه مطالعات انجام شده نیازی به نمونه گیری نبوده و تمامی مطالعات صورت گرفته بصورت تمام شماری در این تحقیق بررسی شده اند. نتایج نشان می دهد كه سه مورد از متغیرهای مرتبط با ویژگی های موضوع، چهار مورد از متغیرهای مربوط به ساختار پژوهش و چهار مورد از متغیرهای مرتبط با ویژگی های نمونه بعنوان مداخله گرها منجر به تفاوت در ارتباط بین فناوری اطلاعات و عملكرد شركت های تجاری شده است.
كلید واژه: فناوری اطلاعات، عملكرد، فراتحلیل، تجارت الكترونیكی، عملكرد شركت های تجاری، مداخله گرهای اندازه گیری

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky