توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر 8 هفته حرکات اصلاحی بر میزان قوس کمری دانشجویان دختر 25 - 19 ساله مبتلا به پشت گود در دانشگاه لرستان دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر 8 هفته حرکات اصلاحی بر میزان قوس کمری دانشجویان دختر 25 - 19 ساله مبتلا به پشت گود در دانشگاه لرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر 8 هفته حرکات اصلاحی بر میزان قوس کمری دانشجویان دختر 25 - 19 ساله مبتلا به پشت گود در دانشگاه لرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر 8 هفته حرکات اصلاحی بر میزان قوس کمری دانشجویان دختر 25 - 19 ساله مبتلا به پشت گود در دانشگاه لرستان :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حرکت

تعداد صفحات :24

هدف از این تحقیق ، بررسی تاثیر 8 هفته حركات اصلاحی بر میزان قوس كمری است . به این منظور 30 دانشجوی دختر 25-19 ساله دانشگاه لرستان كه مبتلا به لوردوز كمری بودند، با میانگین سنی 21±1.7 سال به طور تصادفی به عنوان نمونه انتخاب و به طور تصادفی به دو گروه تجربی 15) نفر) و كنترل (15 نفر) تقسیم شدند. انحنای كمری با استفاده از روش خط كش منعطف در وضعیت ایستاده ، میزان انعطاف عضلات همسترینگ با استفاده از روش بالا آوردن مستقیم پا (SLR)، كوتاهی عضلات خم كننده ران با گونیامتر (آزمون توماس )، میزان انعطاف عضلات باز كننده كمر با استفاده از متر نواری و آزمون شوبر (Schober)، قدرت عضلات شكم از طریق آزمون دراز و نشست اندازه گیری شد. گروه تجربی به مدت 8 هفته ، هفته ای 3 جلسه و هر جلسه 60 دقیقه حركات اصلاحی را انجام دادند. گروه كنترل در این مدت هیچ گونه حركات اصلاحی انجام ندادند. در پایان دوره تمرین، اندازه گیری ها در مورد دو گروه بار دیگر انجام و نتایج تحقیق با استفاده از برنامه آماریSPSS و آزمونt مستقل و همبسته در سطح 0.05 = a مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
كلید واژه: لوردوز کمری، انعطاف پذیری، خط کش منعطف، تستSLR ، تست شوبر(schober)، تست توماس

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky