توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 به کارگیری اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر در بخش مدارک پزشکی (بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران - سال 1384) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد به کارگیری اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر در بخش مدارک پزشکی (بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران - سال 1384)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی به کارگیری اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر در بخش مدارک پزشکی (بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران - سال 1384)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن به کارگیری اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر در بخش مدارک پزشکی (بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران - سال 1384) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت سلامت

تعداد صفحات :8

مقدمه: بکارگیری اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت جامع در بخش مدارک پزشکی به عنوان بخشی از بیمارستان - که نحوه عملکرد آن در کارایی، ارزشیابی و اعتلای کمی و کیفی فعالیتهای بهداشتی و درمانی بیمارستان ها نقش بسزایی دارد - حایز اهمیت می باشد. این پژوهش با هدف تعیین میزان بکارگیری اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت جامع در بخش مدارک پزشکی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و ارایه پیشنهاداتی در جهت بهبود عملکرد این بخش انجام شده است. روش پژوهش: این پژوهش به روش توصیفی - مقطعی در سال 1384 انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش را کلیه پرسنل بخش مدارک پزشکی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران تشکیل دادند و داده ها با استفاده از پرسشنامه گردآوری و با کمک نرم افزار SPSS مورد تحلیل قرار گرفت. یافته ها: یافته ها نشان داد که در بخش مدارک پزشکی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از بین اصول و مفاهیم نه گانه مدیریت کیفیت جامع فقط به کارگیری مفهوم پاداش و ترفیع در وضعیت نا مطلوب می باشد. نتیجه گیری: با توجه به نتایج به دست آمده مشخص شد که باید اقداماتی در راستای افزایش مشارکت فردی و گروهی، برگزاری دوره های آموزش مداوم، جمع آوری، بررسی و تجزیه و تحلیل نظرات مراجعین وطراحی مجدد فرایندهای مختلف بخش مدارک پزشکی صورت گیرد.
كلید واژه: مدیریت كیفیت فراگیر، بخش مدارك پزشكی، بیمارستان آموزشی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky