توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگوریتمی برای کاهش نوفه فاز تداخل سنجی راداری 170 مورد استفاده در تعیین جا به جاییهای پوسته زمین، بر اساس تبدیل موجک در حوزه مختلط دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگوریتمی برای کاهش نوفه فاز تداخل سنجی راداری 170 مورد استفاده در تعیین جا به جاییهای پوسته زمین، بر اساس تبدیل موجک در حوزه مختلط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوریتمی برای کاهش نوفه فاز تداخل سنجی راداری 170 مورد استفاده در تعیین جا به جاییهای پوسته زمین، بر اساس تبدیل موجک در حوزه مختلط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگوریتمی برای کاهش نوفه فاز تداخل سنجی راداری 170 مورد استفاده در تعیین جا به جاییهای پوسته زمین، بر اساس تبدیل موجک در حوزه مختلط :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم زمین

تعداد صفحات :16

روش تداخل سنجی راداری با بهره گیری از اطلاعات فاز تصاویر مختلط SAR، توانایی بالایی در تهیه مدل ارتفاعی زمین با دقت متر و اندازه گیری جا به جاییها و تغییر شکلهای پوسته زمین با دقت زیر سانتی متر در پوششی پیوسته و وسیع دارد. عوامل محدود کننده مختلفی چون عدم همبستگی هندسی و زمانی، تغییرات جوی و نوفه گرمایی سنجنده راداری موجب ایجاد نوفه در اینترفروگرام و ایجاد مشکل در عملیات بازیابی فاز و کاهش دقت نتایج می شود. در این پژوهش، از تبدیل موجک در حوزه مختلط برای کاهش نوفه اینترفروگرام استفاده شده است. بر خلاف روشهای دیگر چون روش چندمنظره و تبدیل فوریه در پنجره های کوچک اینترفروگرام، روش پیشنهاد شده در این پژوهش، نوفه را با وجود حفظ قدرت تفکیک مکانی و بدون نیاز به پنجره ای کردن اینترفروگرام، کاهش می دهد. نتایج اعمال این فیلتر بر داده های شبیه سازی شده واقعی و مقایسه آن با فیلترهای موجود، نشان دهنده توانایی بالای تبدیل موجک در کاهش نوفه اینترفروگرام است.
كلید واژه: تداخل سنجی راداری، اینترفروگرام، حوزه مختلط، کاهش نوفه، تبدیل موجک

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky