توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه دو روش تحریك تخمك گذاری در مبتلایان به تخمدان پلی كیستیك مقاوم به كلومیفن درسیكل IUI با استفاده از گنادوتروپینLow-dose step-up و Step-down دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه دو روش تحریك تخمك گذاری در مبتلایان به تخمدان پلی كیستیك مقاوم به كلومیفن درسیكل IUI با استفاده از گنادوتروپینLow-dose step-up و Step-down  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه دو روش تحریك تخمك گذاری در مبتلایان به تخمدان پلی كیستیك مقاوم به كلومیفن درسیكل IUI با استفاده از گنادوتروپینLow-dose step-up و Step-down،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه دو روش تحریك تخمك گذاری در مبتلایان به تخمدان پلی كیستیك مقاوم به كلومیفن درسیكل IUI با استفاده از گنادوتروپینLow-dose step-up و Step-down :

مقاله مقایسه دو روش تحریك تخمك گذاری در مبتلایان به تخمدان پلی كیستیك مقاوم به كلومیفن درسیكل IUI با استفاده از گنادوتروپینLow-dose step-up و Step-down که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در مجله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد از صفحه 337 تا 342 منتشر شده است.
نام: مقایسه دو روش تحریك تخمك گذاری در مبتلایان به تخمدان پلی كیستیك مقاوم به كلومیفن درسیكل IUI با استفاده از گنادوتروپینLow-dose step-up و Step-down
این مقاله دارای 6 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تخمدان پلی کیستک
مقاله پروتکل Low-dose step up
مقاله پروتکل Step down

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: كلومیفن از داروهای اصلی در درمان سندرم تخمدان پلی كیستیك است. 20% بیماران به كلومیفن مقاوم هستند. درمبتلایان به تخمدان پلی كیستیك به علت افزایش حساسیت فولیكولها به گنادوتروپین ها رشد و تكامل چند فولیكول رخ می دهد كه سبب سندرم OHSS و چندقلویی می شود. هدف ما از این مطالعه ی تصادفی و كلینیكی مقایسه دو روشStep-up Low-dose و Step-down در مبتلایان به تخمدان پلی كیستیك مقاوم به كلومیفن می باشد.
روش بررسی: این مطالعه به صورت كارآزمایی بالینی تصادفی در سال 86-1385 انجام شد. تعداد افراد مطالعه 60 نفر بیمار خانم مبتلا به تخمدان پلی كیستیك مقاوم به درمان بود كه 30 خانم در گروه Step-up Low-dose و 30 خانم در گروه Step-down قرار گرفتند. در روز سوم سیكل قاعدگی درمان با آمپول HMG(merional) با دوز 75 واحد در روز در گروهlow-dose step-up و دوز 225 واحد در روز در گروه Step-down شروع شد. مانیتورینگ سونوگرافی در روز 8 سیكل انجام و در صورت حضور فولیكول بزرگتر از 14mm دوز دارو در گروه Low-dose Step-upادامه و در گروه Step-down كاهش می یافت. زمانی كه سایز فولیكول به 18mm رسید آمپول HCG 10000 u عضلانی تزریق شده و 36 IUI ساعت بعد انجام می شد.
نتایج: تعداد آمپولهای مصرفی، تعداد فولیكول >14mm در روز تـزریـق HCG و سـطـح استرادیـول با اختـلاف معنی دار در روش Step-up Low-dose بالاتر از روش Step-down بود (p<0.0001). میزان تخمك گذاری و بارداری درگروهStep-up Low-dose با تفاوت معنی دار بیشتر از گروه Step-down بود (P<0.0001).
نتیجه گیری: مطالعه ما نشان دادكه رژیم درمانیStep-up Low-dose با استفاده از HMG رژیم درمانی موثر جهت تحریك تخمك گذاری و بارداری كلینیكی است ولی از نظر رشد منوفولیكولی روش Step-down موثرتر و امن تر است. رشد مولتی فولیكولر در روش Low-dose Step-up بالاتر است و می توان در افراد بسیار حساس pco امكان وقوع سندرم تحریك بیش از حد تخمدان(OHSS) را پیش بینی كرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky