توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ژئوشیمی رگه كوارتز- تورمالین درتوده گرانیتوییدی باغو، دامغان، شمال خاور ایران دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ژئوشیمی رگه كوارتز- تورمالین درتوده گرانیتوییدی باغو، دامغان، شمال خاور ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ژئوشیمی رگه كوارتز- تورمالین درتوده گرانیتوییدی باغو، دامغان، شمال خاور ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ژئوشیمی رگه كوارتز- تورمالین درتوده گرانیتوییدی باغو، دامغان، شمال خاور ایران :

مقاله ژئوشیمی رگه كوارتز- تورمالین درتوده گرانیتوییدی باغو، دامغان، شمال خاور ایران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در علوم زمین از صفحه 89 تا 96 منتشر شده است.
نام: ژئوشیمی رگه كوارتز- تورمالین درتوده گرانیتوییدی باغو، دامغان، شمال خاور ایران
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رگه های تورمالین
مقاله گرانیتویید
مقاله ژئوشیمی
مقاله باغو
مقاله جنوب خاور دامغان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
گرانیتویید باغو واقع در جنوب خاور دامغان توسط رگه های کوارتز – تورمالین فراوانی با ستبرای حدود 1 میلی متر تا 30 سانتی متر قطع شده است. بر اساس مطالعات سنگ نگاری و تجزیه ریزکاو الکترونی، تورمالین ها از نوع شورلیت – دراویت – فوئیتیت با تمایل به سمت شورلیت بوده و در گروه قلیایی و Vacancy قرار می گیرند. در مقایسه با ترکیب ایده آل شورلیت – دراویت، بسیاری از نمونه های تورمالین، دارای فضاهای خالی در موقعیت قلیایی و مقدار آلومینیم بالاتری هستند. افزایش آلومینیم در موقعیت اکتاهدرال در تورمالین های مورد مطالعه، بازتابی از ترکیب جانشینی های پروتون زدایی (تبادل O-OH) و فضاهای خالی در موقعیت قلیایی است و نشان دهنده منشا ماگمایی آنها است. در مقابل وجود منطقه بندی، رگه ای بودن، مقدار منیزیم بالا در مقایسه با آهن در برخی نمونه ها و قرارگیری در محدوده خارجی و دور از بردارهای مربوط به تورمالین های ناقص از لحاظ قلیایی و پروتون زدایی، نشان دهنده منشا گرمابی این تورمالین ها است. بنابراین، بر اساس این نتایج به نظر می رسد که رگه های تورمالین توسط تقابل سیال های غنی از بور ماگمایی – گرمابی از منشا توده های گرانیتی – داسیتی با انواع سنگ های کوارتز – تورمالین و متاپلیتی – متاپسامیتی میزبان تشکیل شده اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky