توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حذف رنگزای آلی آنیونی زرد مستقیم 9 و نارنجی راکتیو 122 از آب آلوده با استفاده از جاذب زیست پلیمری کیتوسان دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حذف رنگزای آلی آنیونی زرد مستقیم 9 و نارنجی راکتیو 122 از آب آلوده با استفاده از جاذب زیست پلیمری کیتوسان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حذف رنگزای آلی آنیونی زرد مستقیم 9 و نارنجی راکتیو 122 از آب آلوده با استفاده از جاذب زیست پلیمری کیتوسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حذف رنگزای آلی آنیونی زرد مستقیم 9 و نارنجی راکتیو 122 از آب آلوده با استفاده از جاذب زیست پلیمری کیتوسان :

مقاله حذف رنگزای آلی آنیونی زرد مستقیم 9 و نارنجی راکتیو 122 از آب آلوده با استفاده از جاذب زیست پلیمری کیتوسان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در علوم و فناوری رنگ از صفحه 17 تا 23 منتشر شده است.
نام: حذف رنگزای آلی آنیونی زرد مستقیم 9 و نارنجی راکتیو 122 از آب آلوده با استفاده از جاذب زیست پلیمری کیتوسان
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله كیتوسان
مقاله جذب سطحی
مقاله زرد مستقیم 9
مقاله نارنجی راکتیو 122
مقاله تصفیه پساب

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در تحقیق حاضر، هدف بررسی تاثیر كیتوسان بر حذف دو رنگزای آلی زرد مستقیم (DY9) 9 و نارنجی راکتیو (RO122) 122 از آب آلوده شده در مقایسه با کربن فعال در یک سیستم ناپیوسته می باشد. این جاذب با توجه به برتری هایی نظیر ظرفیت جذب بالا و قابلیت جذب انواع آلاینده ها بخاطر وجود گروه های عاملی فعال در ساختار كیتوسان، غیرسمی بودن، ارزانی، فراوانی و همچنین سرعت بالای جذب برای مطالعه انتخاب شده است. همچنین اثر عوامل مختلف نظیر زمان تماس، غلظت اولیه رنگزا، مقدار مصرفی جاذب، دما و pH بررسی شده و در نهایت میزان کارایی كیتوسان در حذف این دو رنگزا با کربن فعال مقایسه گردیده است. نتایج حاصل نشان داد که با افزایش زمان تماس، مقدار جاذب مصرفی، دما و کاهش غلظت اولیه رنگزا میزان جذب افزایش یافته است و به علاوه بیشترین میزان حذف در pH خنثی بوده است. همچنین نتایج حاصل بیانگر برتری و کارایی بالای كیتوسان نسبت به کربن فعال می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky