توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله باز تولید قدرت در افغانستان: تبیین قدرت یابی طالبان دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله باز تولید قدرت در افغانستان: تبیین قدرت یابی طالبان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله باز تولید قدرت در افغانستان: تبیین قدرت یابی طالبان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله باز تولید قدرت در افغانستان: تبیین قدرت یابی طالبان :

مقاله باز تولید قدرت در افغانستان: تبیین قدرت یابی طالبان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان و پاییز 1388 در مطالعات اوراسیای مركزی از صفحه 107 تا 118 منتشر شده است.
نام: باز تولید قدرت در افغانستان: تبیین قدرت یابی طالبان
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله باز تولید قدرت
مقاله افغانستان
مقاله طالبان
مقاله ایالات متحده آمریکا
مقاله تروریسم

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پس از حادثه 11 سپتامبر 2001، یعنی هنگامی که ایالات متحده آمریکا در چارچوب عملیات آزادی پایدار، ائتلافی بین المللی را بر ضد تروریسم تشکیل داد و به افغانستان حمله کرد، تصور غالب این بود که به زودی ایالات متحده قادر خواهد بود در یک عملیات پرشدت و کوتاه مدت، شیرازه حکومت طالبان را از هم بپاشد، حکومت جدیدی را در افغانستان مستقر کند و سایه جنگ و ناامنی را از سر مردم این کشور برچیند. ولی آنچه اتفاق افتاد فروپاشی حکومت طالبان در افغانستان بود، نه فروپاشی طالبان. سوالی که این مقاله در پی پاسخ به آن است، این است که چرا طالبان روز به روز قدرتمند تر می شود؟ به عبارت دیگر، چه علل و عواملی در قدرت یابی طالبان موثرند؟

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky