توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل (Interpretive Structural Modeling (ISM (مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل (Interpretive Structural Modeling (ISM (مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل (Interpretive Structural Modeling (ISM (مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل (Interpretive Structural Modeling (ISM (مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : كاوش های مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :20

در محیط پیچیده كسب و كار امروزی، روش های سنتی برنامه ریزی مبتنی بر بودجه یا پیش بینی نمی تواند جوابگوی چالش های موجود باشد. سازمان می بایست با استفاده از برنامه ریزی استراتژیك، موقعیت داخلی و خارجی خود را ارزیابی کند و سپس، استراتژی ها را متناسب با موقعیت خود تدوین و به مورد اجرا گذارد. كلید اجرای موفق استراتژی این است كه افراد، فرآیند آن را درك نمایند. نقشه استراتژی از آن جا كه توصیف كننده استراتژی سازمان است و به افراد در درك آن كمك می کند، نقش بااهمیتی را در مدیریت استراتژیك به عهده دارد. نقشه استراتژی نمایش تصویری از روابط علت و معلولی برای موفقیت در استراتژی است، بنابراین، تعیین این روابط نیز با اهمیت است. این مقاله رویکرد نوآورانه ای را جهت تعیین روابط علت و معلولی و سطح اهداف استراتژیک در نقشه استراتژی ارائه می کند. همچنین، نتایج اجرایی این رویكرد در یك شركت تولیدکننده لوله و اتصالات در شهرستان یزد تشریح می گردد که بینش های مدیریتی را ارائه می دهد.
كلید واژه: نقشه استراتژی، مدل ISM، روابط علت و معلولی، كارت امتیازی متوازن

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky