توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : كاوش های مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :26

امروزه مهمترین دغدغه بیشتر سازمان ها، تدوین و به کارگیری استراتژی هایی است كه موفقیت و بقای آنها را در شرایط متحول و پیچیده محیطی تضمین کند. هدف این پژوهش،‍‍ ارائه چارچوبی برای تدوین استراتژی مناسب سازمان هاست. مورد مطالعه در تحقیق حاضر، شرکت قطعه سازی «مژده وصل» است. با استفاده از روش تحقیق توصیفی، در مرحله شروع، پس از مطالعه بیانیه ماموریت شرکت، عوامل داخلی و خارجی موثر بر عملکرد شرکت شناسایی شد و ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و ماتریس ارزیابی عوامل خارجی تشکیل گردید. با توجه به اطلاعات به دست آمده در مراحل پیشین، به منظور تطبیق و مقایسه، از ماتریس سوات و ماتریس داخلی و خارجی استفاده شد. به دنبال آن، با کاربرد ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک، استراتژی های امکان پذیر شناسایی و استراتژی های پیشنهادی نیز با استفاده از تکنیک های TOPSIS فازی و SAW فازی، رتبه بندی گردیدند. در نهایت، استراتژی مطلوب با تلفیق نتایج حاصل از این تکنیک ها انتخاب شد. بر اساس نتایج این تحقیق هفت استراتژی رقابتی برای این شرکت پیشنهاد شد و در این میان، استراتژی توسعه محصول به عنوان اولویت اول برای بهبود وضعیت رقابتی شرکت انتخاب گردید.
كلید واژه: اقتصادی، توسعه، شركت های كوچك و متوسط، ایجاد اشتغال، نوآوری

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky