رابطه سبک های هویت و رشد اخلاقی با مسوولیت پذیری در دانشجویان دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه سبک های هویت و رشد اخلاقی با مسوولیت پذیری در دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک های هویت و رشد اخلاقی با مسوولیت پذیری در دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف این پژوهش بررسی رابطه سبک های هویت و رشد اخلاقی با مسوولیت پذیری در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان اندیمشک بود، آزمودنی ها 200 نفر دانشجو (100 نفر دختر و 100 نفر پسر) بودند که به روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش، پرسشنامه حالات هویت بنیون و آدامز، آزمون رشد اخلاقی (DIT) و مقیاس مسوولیت پذیری پرسشنامه روانشناختی کالیفرنیا (CPI) بودند، نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از ضریب همبستگی و رگرسیون در سطح p<0.0001 نشان داد که بین سبک های هویت پیشرفته، مهلت خواه و رشد اخلاقی با مسوولیت پذیری دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد اما بین سبک های هویت زودهنگام و آشفته با مسوولیت پذیری دانشجویان رابطه منفی وجود دارد. همچنین از بین متغیرهای سبک های هویت (پیشرفته، مهلت خواه، زودهنگام، آشفته) و رشد اخلاقی به عنوان متغیرهای پیش بین، متغیرهای سبک هویت آشفته، سبک هویت مهلت خواه، رشد اخلاقی و سبک هویت زودهنگام به ترتیب پیش بینی کننده برای مسوولیت پذیری دانشجویان می باشند و سبک هویت پیشرفته در پیش بینی کنندگی مسوولیت پذیری دانشجویان نقشی ایفا نمی کند.
كلید واژه: سبک های هویت، رشد اخلاقی، مسوولیت پذیری
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0