توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه یک مدل تحلیلی برای برنامه ریزی توسعه تولید در محیط رقابتی بر مبنای تعادل دینامیکی عرضه و تقاضای انرژی دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه یک مدل تحلیلی برای برنامه ریزی توسعه تولید در محیط رقابتی بر مبنای تعادل دینامیکی عرضه و تقاضای انرژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک مدل تحلیلی برای برنامه ریزی توسعه تولید در محیط رقابتی بر مبنای تعادل دینامیکی عرضه و تقاضای انرژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه یک مدل تحلیلی برای برنامه ریزی توسعه تولید در محیط رقابتی بر مبنای تعادل دینامیکی عرضه و تقاضای انرژی :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه مهندسی برق و الكترونیك ایران (انجمن مهندسین برق و الكترونیك ایران)

تعداد صفحات :13

برنامه ریزی توسعه تولید (GEP) در محیط رقابتی صنعت برق یک مساله مهم و پیچیده برنامه ریزی است که معمولا برای بازه زمانی حدود 10 تا 30 سال انجام می شود. این مساله از سوی بخش مدیریتی بازار با چالش تامین مطمئن بار در طول دوره برنامه ریزی و از سوی بخش خصوصی با چالش تضمین حداقل سود شرکت های تولیدی مواجه است. در این مقاله با تنظیم و طراحی بهینه برنامه توسعه تولید بر روی افق زمانی مورد مطالعه، هدف ایجاد تعادل دینامیکی بین عرضه و تقاضای انرژی و همچنین تضمین دستیابی به سود مورد انتظار توسط واحدهای تولیدی است. در این راستا عدم قطعیت بار و ظرفیت سیستم در قالب دو فرایند تصادفی، مدلسازی شده است. همچنین دینامیک قیمت بازار و تاثیر متقابل آن روی برنامه ریزی توسعه تولید مورد توجه قرار گرفته است. به کمک این مدل اهداف بخش خصوصی و تاثیرات آنها روی نتایج بدست آمده، قابل بررسی است. پاسخ این مساله دینامیک غیرخطی به کمک یک روش بهینه سازی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک محاسبه می گردد. با اعمال روش پیشنهادی بر روی یک شبکه نمونه، کارایی و قابلیت های آن مورد ارزیابی قرار گرفته است.
كلید واژه: برنامه ریزی توسعه تولید، تجدید ساختار در شبکه های برق، قیمت بازار، الگوریتم ژنتیک، عدم قطعیت در برنامه ریزی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky