توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر جهت انفجار تولید پیش ‌شکافی در پایداری شیب معادن روباز با استفاده از رفتارنگاری سطحی، مطالعه موردی: معدن سنگ ‌آهن چادرملو دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر جهت انفجار تولید پیش ‌شکافی در پایداری شیب معادن روباز با استفاده از رفتارنگاری سطحی، مطالعه موردی: معدن سنگ ‌آهن چادرملو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر جهت انفجار تولید پیش ‌شکافی در پایداری شیب معادن روباز با استفاده از رفتارنگاری سطحی، مطالعه موردی: معدن سنگ ‌آهن چادرملو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر جهت انفجار تولید پیش ‌شکافی در پایداری شیب معادن روباز با استفاده از رفتارنگاری سطحی، مطالعه موردی: معدن سنگ ‌آهن چادرملو :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زمین و منابع

تعداد صفحات :8

یکی از عملیات مهم در معادن روباز، ایجاد دیواره‌ هایی پایدار و با شکل یکنواخت و مسطح می ‌باشد. در معدن سنگ ‌آهن چادرملو نیز به ‏دلیل تنوع لیتولوژی و عملکرد شدید تکتونیک، این مساله، حائز اهمیت بسیار بوده و جهت ایجاد دیواره ‌هایی پایدار و با شکلی مطلوب از آتشباری پیش ‌شکافی در دیواره‌ های نهایی استفاده می ‌گردد. در این روش، ابتدا خط پیش‌ شکافی و پس از آن بلوک تولید، پیش ‌شکافی می ‏شود که نحوه عملکرد و تاثیر این دو انفجار بر هم حائز اهمیت است. با توجه به این موضوع که انفجار پیش ‌شکافی بایستی قبل از انفجار بلوک تولید آن صورت پذیرد، ارائه راهکارهای مناسب در ارتباط با کمینه ‌نمودن ضربه ناشی از انفجار بلوک ‌های تولید و ایجاد پس شکست در خط پیش ‌شکافی از موثرترین و با اهمیت ‌ترین عوامل در پایداری و حفظ شکل یکنواخت دیواره ‌ها می ‌باشد. از پارامترهای مهم در این ارتباط می ‌توان به جهت انفجار (موازی یا با زاویه نسبت به پیش‌ شکافی) اشاره نمود. در این پژوهش به بررسی اثر جهت انفجار در ایجاد دیواره ‌ای پایدار و مسطح از طریق کمینه‌ نمودن ضربه ناشی از انفجار با استفاده از تحلیل داده‌ های رفتارنگاری در معدن سنگ ‌آهن چادرملو پرداخته ‌شده ‌است.
كلید واژه: جهت انفجار، تولید پیش ‌شکافی، رفتارنگاری

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky