توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی پایداری عملكرد علوفه در اكسشن های گونه Elymus hispidus با مدل AMMI و سایر روش های تجزیه پایداری در دو محیط تنش و بدون تنش دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی پایداری عملكرد علوفه در اكسشن های گونه Elymus hispidus با مدل AMMI و سایر روش های تجزیه پایداری در دو محیط تنش و بدون تنش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی پایداری عملكرد علوفه در اكسشن های گونه Elymus hispidus با مدل AMMI و سایر روش های تجزیه پایداری در دو محیط تنش و بدون تنش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پایداری عملكرد علوفه در اكسشن های گونه Elymus hispidus با مدل AMMI و سایر روش های تجزیه پایداری در دو محیط تنش و بدون تنش :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مرتع

تعداد صفحات :13

به منظور بررسی عملكرد علوفه و پایداری عملكرد یازده اكسشن از گونه Elymus hispidus آزمایشی در قالب طرح بلوك های كاملا تصادفی با سه تكرار در دو محیط آبیاری نرمال (بدون تنش) و دیم (تنش) در ایستگاه تحقیقاتی مركز تحقیقات كشاورزی و منابع طبیعی استان كرمانشاه واقع در شهرستان اسلام آباد غرب به مدت دو سال انجام شد. منشاء جمع آوری اكسشن ها مراتع سبلان واقع در استان اردبیل بود. بر اساس نتایج تجزیه واریانس تنوع معنی داری (p<0.01) در بین اكسشن های مورد بررسی و همچنین محیط های مورد مطالعه مشاهده شد. اثر متقابل اكسشن× محیط نیز در سطح 1 درصد معنی دار شد گروهبندی حاصل از آزمون دانكن (p<0.05) و تجزیه خوشه ای، اكسشن های 5-890، 6-890 و 7-890 را به عنوان اكسشن های برتر در یك گروه قرار داد. بر اساس تجزیه AMMI، اولین مولفه اصلی اثر متقابل 97.92 درصد از واریانس اثر متقابل را نشان داد و در سطح یك درصد معنی دار شد، كه بر اساس این مولفه، اكسشن های 6-890، 15-890، 5-890، 9-890، 11-890 و 13-890 بیشترین پایداری و اكسشن 7-890 كمترین پایداری را داشت. با توجه به پارامترهای پایداری ضریب تغییرات محیطی، اكووالانس ریك، واریانس پایداری، ضریب تشخیص و ضریب رگرسیون، اكسشن های 5-890، 6-890، 11-890 و 13-890 بیشترین پایداری و اكسشن 7-890 كمترین میزان پایداری را نشان داد. با توجه به نتایج به دست آمده اكسشن های 5-890 و 6-890 از نظر میانگین عملكرد علوفه خشك و پایداری عملكرد مطلوب بودند و قابل معرفی برای برنامه های اصلاحی در شرایط آب و هوایی استان كرمانشاه است.
كلید واژه: عملکرد، علوفه، پایداری، Elymus hispidus

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky