توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی مایکوباکتریوم اویوم تحت گونه پاراتوبرکلوزیس در نمونه بافتی ایلئوم در گاوهای ذبح شده در کشتارگاه شهرکرد به دو روش رنگ آمیزی اختصاصی زیل نلسون و واکنش زنجیره ای پلیمراز دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی مایکوباکتریوم اویوم تحت گونه پاراتوبرکلوزیس در نمونه بافتی ایلئوم در گاوهای ذبح شده در کشتارگاه شهرکرد به دو روش رنگ آمیزی اختصاصی زیل نلسون و واکنش زنجیره ای پلیمراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی مایکوباکتریوم اویوم تحت گونه پاراتوبرکلوزیس در نمونه بافتی ایلئوم در گاوهای ذبح شده در کشتارگاه شهرکرد به دو روش رنگ آمیزی اختصاصی زیل نلسون و واکنش زنجیره ای پلیمراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی مایکوباکتریوم اویوم تحت گونه پاراتوبرکلوزیس در نمونه بافتی ایلئوم در گاوهای ذبح شده در کشتارگاه شهرکرد به دو روش رنگ آمیزی اختصاصی زیل نلسون و واکنش زنجیره ای پلیمراز :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پاتوبیولوژی مقایسه ای ایران

تعداد صفحات :9

بیماری یون نوعی التهاب مزمن روده ای شدید و پیشرونده است که دستگاه گوارش نشخوارکنندگان اهلی، وحشی و تک سمی ها را درگیر می سازد. این مطالعه به منظور تشخیص مایکوباکتریوم آویوم پاراتوبرکلوزیس به روش واکنش زنجیره ای پلیمراز و رنگ آمیزی اختصاصی زیل نلسون بر روی نمونه های بافتی ایلئوم انتخاب شده از گاوهای کشتار شده در کشتارگاه شهرکرد انجام شد. نتایج آزمایش رنگ آمیزی اختصاصی زیل نلسون و واکنش زنجیره ای پلیمراز آشیانه ای بترتیب آلودگی 6.67% و 26.67% را نشان داند. آزمون آماری مك نمار نشان داد كه حساسیت آزمون واكنش زنجیره ای پلی مراز بیش از رنگ آمیزی اختصاصی زیل نلسون است (p<0.001). میزان توافق کلی بین دو روش 80 درصد و ضریب کاپا 0.33 محاسبه شد که نشان دهنده توافق ضعیف است (p<0.01). همچنین رابطه معنی داری بین آلودگی با جنس، نژاد و سن مشاهده نشد (p>0.05). نتایج نشان داد كه آزمون واكنش زنجیرهای پلیمراز جهت تشخیص آلودگی از دقت بالایی برخوردار است و در مراحل اولیه بیماری که تعداد میکروارگانیسم ها اندک است نمی توان به نتایج هیستوپاتولوژیک جهت تشخیص بیماری یون اعتماد کرد.
كلید واژه: بیماری یون، مایكوباكتریوم پاراتوبركلوزیس، گاو، هیستوپاتولوژی، زیل نلسون،واكنش زنجیره ای پلیمراز

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky