توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مکان یابی محل های مناسب جهت احداث سد زیرزمینی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره با تاکید بر منابع آب (مطالعه موردی غرب استان تهران) (گزارش فنی) دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مکان یابی محل های مناسب جهت احداث سد زیرزمینی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره با تاکید بر منابع آب (مطالعه موردی غرب استان تهران) (گزارش فنی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مکان یابی محل های مناسب جهت احداث سد زیرزمینی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره با تاکید بر منابع آب (مطالعه موردی غرب استان تهران) (گزارش فنی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مکان یابی محل های مناسب جهت احداث سد زیرزمینی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره با تاکید بر منابع آب (مطالعه موردی غرب استان تهران) (گزارش فنی) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علوم و مهندسی آبخیزداری ایران

تعداد صفحات :5

احداث سدهای زیرزمینی در مسیل های مناطق کوهستانی از راهکارهای مناسب تامین و توسعه منابع آبی می باشد. مطالعه حاضر جهت انتخاب مکان های مناسب برای احداث سد زیرزمینی در غرب استان تهران انجام گرفت. برای این منظور، از تلفیق سامانه های تصمیم گیری چند معیاره و سامانه اطلاعات جغرافیایی، در قالب یک سامانه پشتیبان تصمیم گیری مکانی، استفاده گردید. بدین ترتیب که ابتدا معیارهای لازم و تاثیرگذار در انتخاب مکان برای احداث سد زیرزمینی شناسایی شد. سپس این معیارها بر اساس فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، به اجزا و سطوح کوچکتر تقسیم شدند. با استفاده از روش مقایسه های زوجی، معیارهای موجود در هر جزء (سطح)، اولویت بندی شدند. لایه های اطلاعاتی مورد نیاز در محیط GIS تهیه و وزن هر عامل محاسبه گردید. سپس با استفاده از مدولSMCE در نرم افزار Ilwis 3.6 درخت تصمیم گیری اعمال و سرانجام محورها بر اساس شاخص تناسب اولویت بندی شدند. نتایج نشان داد که معیار آب در مقایسه با دیگر معیارها در ارجحیت قرار دارد زیرا بیشترین وزن را به خود اختصاص داده است.
كلید واژه: مکان یابی، سد زیرزمینی، منابع آب، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، سامانه تصمیم گیری چند معیاره، GIS

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky