توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی پارازیتوئیدها و پارازیتیسم فصلی شب پره مینوز برگ مرکبات (Phyllocnistis citrella (Lep.: Gracillaridae در شیراز دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی پارازیتوئیدها و پارازیتیسم فصلی شب پره مینوز برگ مرکبات (Phyllocnistis citrella (Lep.: Gracillaridae در شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی پارازیتوئیدها و پارازیتیسم فصلی شب پره مینوز برگ مرکبات (Phyllocnistis citrella (Lep.: Gracillaridae در شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی پارازیتوئیدها و پارازیتیسم فصلی شب پره مینوز برگ مرکبات (Phyllocnistis citrella (Lep.: Gracillaridae در شیراز :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گیاه پزشكی

تعداد صفحات :10

به منظور بررسی پارازیتیسم فصلی شب پره مینوز برگ مرکبات Phyllocnistis citrella Stainton در شیراز از دو باغ مرکبات به صورت هفتگی از خرداد ماه سال 1389 تا شهریور ماه 1390 نمونه برداری انجام شد. در باغ اول پارازیتوئیدهای مراحل لاروی و شفیرگی مینوز برگ مرکبات عبارت بودند ازPediobius pyrgo Walker، Pnigalio soemius Walker،Pediobius saulius Walker در باغ دوم علاوه بر این گونه ها Closteroceros formosa Westwood نیز مشاهده گردید. بیشترین درصد پارازیتیسم در باغ اول مربوط به گونه P. soemius با 1.69 درصد و در باغ دوم گونه C. Formosa با 26.32 درصد محاسبه گردید. در باغ (1) و (2) بیشترین درصد پارازیتیسم شب پره مینوز برگ مرکبات به ترتیب در آبان ماه 1389 با 2.88 درصد و در دی ماه 1389 با 50.1 درصد محاسبه گردید.
كلید واژه: مینوز برگ مرکبات، فراوانی نسبی، پارازیتیسم، شیراز

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky