توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرات اکولوژیکی جاده های جنگلی بر روی تنوع زیستی و ترکیب گونه های گیاهی (مطالعه موردی: طرح های جنگلداری لیره سر، گلندرود و مکارود) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرات اکولوژیکی جاده های جنگلی بر روی تنوع زیستی و ترکیب گونه های گیاهی (مطالعه موردی: طرح های جنگلداری لیره سر، گلندرود و مکارود)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرات اکولوژیکی جاده های جنگلی بر روی تنوع زیستی و ترکیب گونه های گیاهی (مطالعه موردی: طرح های جنگلداری لیره سر، گلندرود و مکارود)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرات اکولوژیکی جاده های جنگلی بر روی تنوع زیستی و ترکیب گونه های گیاهی (مطالعه موردی: طرح های جنگلداری لیره سر، گلندرود و مکارود) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های گیاهی (زیست شناسی ایران)

تعداد صفحات :14

این تحقیق به بررسی تاثیر جاده جنگلی بر تغییرات پوشش علفی و ترکیب گونه های گیاهی از لبه جاده ها بسمت بخشهای داخلی آن در سه منطقه مختلف و در دو جاده آسفالته و خاکی می پردازد. بصورت انتخابی شرایط مشابه از نظر شرایط توپوگرافی، شیب و جهت مشخص گردید و در هر طرف جاده از میکروپلات های 2×2 متر برای اندازه گیری تنوع زیستی و ترکیب پوشش علفی استفاده شد. نتایج این بررسی نشان داد که شاخصهای تنوع زیستی در بالا و پایین جاده، جاده آسفالته و خاکی و در سه منطقه مورد بررسی تفاوت معنی داری نداشتند و تنها عامل اثرگذار موقعیت است که با فاصله از جاده های آسفالته و خاکی تنوع زیستی کاهش می یابد. همچنین گونه های نورپسند همانند Alnus glutinosa (L) Gaertn، Sambucus ebulus L. و Rubus hyrcanus juz و در حاشیه جاده های جنگلی دارای حضور بیشتری بوده اند.
كلید واژه: تنوع گونه ای، غنا، یکنواختی، جاده آسفالته، جاده خاکی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky