توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بندهای تعدیلی گزارش حسابرس مستقل بر سیاست تقسیم سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بندهای تعدیلی گزارش حسابرس مستقل بر سیاست تقسیم سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بندهای تعدیلی گزارش حسابرس مستقل بر سیاست تقسیم سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بندهای تعدیلی گزارش حسابرس مستقل بر سیاست تقسیم سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش حسابداری

تعداد صفحات :26

تقسیم سود نقدی، یکی از بحث برانگیزترین مباحث مالی است. با توجه به اهمیت سیاست تقسیم سود شرکت ها، بررسی سود قابل اطمینان برای توزیع بین صاحبان سهام و جلوگیری از توزیع سود موهوم یکی از موضوعات بسیار مهم می باشد. این مقاله به پیروی از مطالعه لاوسون و وانگ (2014) و کاسکی و هالون (2013) به بررسی رابطه بین سیاست تقسیم سود با سود هر سهم مورد نظر حسابرس و مدیریت پرداخته است. برای بررسی موضوع با استفاده از روش بررسی میدانی اطلاعات واقعی 99 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بازه زمانی 1381 تا1390 استخراج و مورد آزمون و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها بیانگر بیشتر بودن قدرت توضیح دهندگی سود مورد نظر حسابرس، نسبت به سود هر سهم مورد نظر مدیریت، در تقسیم سود می باشد. همچنین، نتایج نشان داد که بین سود هر سهم مد نظر حسابرس و سود هر سهم مد نظر مدیریت اختلاف معناداری وجود ندارد.
كلید واژه: سود هر سهم، گزارش حسابرس، سیاست تقسیم سود

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky