توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر ضدباکتریایی عصاره جلبک های پادینا (.Padina sp) و سارگاسوم (.Sargassum sp) جمع آوری شده از سواحل بندر بوشهر بر باکتری های ویبریو کلرا و اشیریشیا کلی جدا شده از آب دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ضدباکتریایی عصاره جلبک های پادینا (.Padina sp) و سارگاسوم (.Sargassum sp) جمع آوری شده از سواحل بندر بوشهر بر باکتری های ویبریو کلرا و اشیریشیا کلی جدا شده از آب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ضدباکتریایی عصاره جلبک های پادینا (.Padina sp) و سارگاسوم (.Sargassum sp) جمع آوری شده از سواحل بندر بوشهر بر باکتری های ویبریو کلرا و اشیریشیا کلی جدا شده از آب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ضدباکتریایی عصاره جلبک های پادینا (.Padina sp) و سارگاسوم (.Sargassum sp) جمع آوری شده از سواحل بندر بوشهر بر باکتری های ویبریو کلرا و اشیریشیا کلی جدا شده از آب :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : میكروب شناسی مواد غذایی

تعداد صفحات :8

به منظور بررسی اثر ضدباکتریایی عصاره جلبک های پادینا و سارگاسوم جمع آوری شده از سواحل بندر بوشهر بر باکتری های ویبریو کلرا و اشیریشیا کلی، پس از شست و شو در آب مقطر، جلبک ها خشک شده و به منظور به دست آوردن عصاره متانولی، عصاره گیری به روش غوطه وری در متانول 96 درصد انجام شد. رقت های متوالی عصاره های جلبکی به صورت خالص (100 درصد)، 25 درصد، 12.5 درصد تا 0.195 درصد با حلال های متانول و دی متیل سولفوکساید به منظور بررسی تاثیر حلال در توان جلبک ها تهیه گردید. غلظت باکتری ها برای تلقیح در لوله ها بر اساس کدورت مک فارلند تهیه و جهت تعیین حداقل غلظت بازدارنده و سپس حداقل غلظت باکتری کشی عصاره های جلبکی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج به دست آمده نشان داد، هر دو جلبک پادینا و سارگاسوم بر روی باکتری های ویبریو کلرا و اشیرشیا کلی اثر دارند، گرچه نتایج به دست آمده از نظر آماری معنی دار نبود (P>0.05). با این حال اثر جلبک پادینا بر روی هر دو باکتری بیشتر بوده است. همچنین بررسی رابطه بین میزان غلظت عصاره های جلبکی با حداقل غلظت بازدارنده و حداقل غلظت باکتری کشی به روش رگرسیون خطی نشان داد بین این دو متغیر رابطه معنی داری برقرار است (P0.05).
كلید واژه: سارگاسوم، پادینا، حداقل غلظت ممانعت از رشد، حداقل غلظت باکتری کشی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky